ge mig sommar!

Vi har tre skoldagar kvar. Tisdag, Onsdag och Torsdag. På Fredag är der modevisning, måndag e det städning och må-bra dag, tisdag är det fotbolls turnering. Onsdag är det avslutning! Det har varit sjukt fint väder de senaste dagarna och det har gjort att jag är otroligt sugen på sommaren nu! Eftersom Nordic var kul... (Känner inte att jag behöver yttra allt som hände där i bloggen), men det var otroligt kul i allafall. Så jag hoppas lite på Gothia i sommar också kanske. Sedan hoppas jag på en skön bil semester till Kroatien och en underbart roligt sommar med mina vänner. En sommar som kommer med massa nytt och förmoppningsvis en sommar som innehåller allt bra som de tidigare har gjort.
Pussar&Kramar  /Nathalie




Kommentarer
Postat av: Anonym

GOTHIAAAAAGOTHIAAAAA!!!!:D:D(L)

2009-06-03 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0