Flum?

Dagen har varit väldigt chill. Jag kan faktiskt inte säga vad jag har gjort, det får alla veta om ett tag... Haha, men jag har varit med Josse hela dagen i allafall ;)  Finns inte så mycket jag kan skriva eftersom det än så länge är en hemlighet.. Därför stoppar vi in lite goa låtar och låt texter. HAHAHAH JAG ÄR FLUUUUUUMM!!!! :D


All i ever wanted was to see you smile
All i ever wanted was to make you mine
I know I love you, oh babe way don´t you see
That all i ever wanted was you and me

Camilla med Basshunter
Jag kan ge utan att ta, jag kan få dig att må bra
Oh ... sov en natt med mig
Jag kan ge dig min hand
Oh mitt hjärta står i brand
Oh ... du kan ej säga nej
Till en natt med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0