Em imorgon.

Hej igen sötisar<3
För ett tag sedan så gick Lina och la sig. Nu sitter jag och kollar på tv och äter äpple och macka. Det är ganska mysigt ändå. Jag längtar faktiskt efter barn när jag "jobbar" här...! Lina är viserligen 9 år, men ändå, hon är barn och jag vill ha barn! Hahah intressant att läsa om? Men bara så alla vet så vill jag ha barn.. ;)  Imorgon är det EM i fotboll. Tyskan, Spanskan och Franskan ska mötas i fottboll alltså. Asså språken, som vi har. Det ska faktiskt bli ganska roligt! :D  På lunchen har jag lunch möte med Kungsbacka posten. De ville intervjua mig om filmen som har premiär på Måndag! :D  Så himla kul ska det bli!! Och jag är nervös. För er som är intresserade att komma på Galapremiären, så är den alltså på Måndag klockan 18-19. Kom gärna innan så ni hinner mingla massor innan. :D  Nu ska jag kola vidare på tv.
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0