Dagen efter Midsommar

HejsanHejsan<3
Igår kväll var vi hos familjen Gottberg hela kvällen. Tsm med dom och ett par skåningar firade vi midsommar som vi gör varje år. Vi åt god mat och jordgubbar såklat. Sedan såg vi någon konstig film som inte alls va bra :P  Men kvällen va kul och de va trevligt att träffa puckona igen! Det blev inte många bilder... Men jag tycker denna beskriver kvällen utmärkt!
Vi spelade kubb som vi alltid gör, men i år va de så jävla mkt mygg! Så vi skyddade oss... 
På bilden: Anton (skåning) Mats i hjälm (skåning) Emelie

De va somsagt en kul kväll! :)  Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Bara vara hemma och latamig under dagen tror jag i allafall. Men vi hörs senare.
Pussar&Kramar  /Nathalie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0