21.21

Nu är det dags att stänga av datorn och lägga sig i sängen istället. :)  Igårkväll såg jag filmen "Mask" med Cher, Sam Elliott, med flera. Den var extremt bra, och lärorik. Den går inte att förklara, den måste helt enkelt ses! Och den är verkligen värd att titta på, för den är sjukt bra. Ikväll blir det "Djävulens advokat" vet inte om jag prkar titta på hela dock, eftersom det blir att gå upp tidigare imon med tanke på Modevisningen. Till den vill man ju se pigg ut! Men å andra sidan ska vi alla ha sotade ögon, så man kommer typ inte se om jag har ringar under ögonen. Menmen, ha de bra. Hörs mera imorgon.
Pussar&Kramar  /Nathalie



Mina egna favorit biler på mig själv. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0