20:55



Hahahaa! Jag är ledsen för den oerhört suddiga bilden!!! Jag har ingen aning om varför... Men bilderna bara blir sånna ibland! Sorry men hoppas ni ser vad de e i allafall..?! Jordgubbar o glass. :)  De e dom jag sitter och äter nu, hur gått som hälst efter en heldag i solen! Som sagt, hela förmiddagen spenderade jag på altanen i solen. Sedan blev de bad med några och sedan hem och äta och sedan bad igen. Nu har jag precis dushat och äter jordubbar. :)  Tänkte bara ta de lugnt ikväll, förmodligen titta på någon film...Ja just de! De e ju fotboll nu!!!!!!! Spanien-USA. HEJDÅ! :P
Vad har ni gjort idag?
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: sofie

Hejhej, vill du bli länkad av mej till din blogg hela sommaren ? Då tycker jag du ska anmäla dej till min tävling. Kommentera bara med ditt namn i inlägget "TÄVLING" På lördag utser jag 5 finalister, som ni sen kommer få rösta på :) Lycka till !



2009-06-24 @ 20:53:38
URL: http://sofiiih.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har verkligen inte gjort någonting! Haha bara legat ute på altanen som jag skrev i bloggen=) Jag hittar ingen drivkraft till att göra något! Haha ha det bäst gumman<3

2009-06-24 @ 21:50:48
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0