11.17

Asså jag är fortfarande chockad! Igår hade jag 47 besökare!!! Och idag har jag redan haft 20!!! Och klockan är bara 11!!! Men ni ska jag inte tjata mer om de... ;)  Jag ska försöka behålla er istället!

Nu ska jag snart åka till Friskis o träna. Spinning pass idag, precis som de senaste veckorna. Jag tycker de är jätte kul faktiskt! :D  Efter de ska vi (familjen) åka runt och handla de vi behöver till resan imorgon. De ska bli så himla kul att bila till Kroatien. Och Italien som jag alltid har velat åka till ska vi nu åka till :D  Ikväll blir de förhoppningsvis så att jag, Josse och My grillar någonstans. Jag måste verkligen träffa dom innan jag åker! Ha en underbar dag i värmen!
Pussar&Kramar  /Nathalie


En typ 2 år gammal bild. Jag, Josse och My<3

Kommentarer
Postat av: Therése

vad kul att du tycker att det är roligt att träna! själv föredrar jag sånt där jag inte tänker på att det är motion.. som inlines! ^^

2009-06-29 @ 13:15:43
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Therése

ja, det är mer ett sätt att umgås. men man förbränner då med!^^



jag är med som finalist i populära Frida Hjärta Kevins blogg! Jag skulle bli jättejätteglad om du gick in och la en röst på mig! ^^



http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html



och du missade väl inte att du jätte enkelt kan vinna en länkning i det inlägg du precis skrev? :)

2009-06-29 @ 17:55:43
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0