090621

Hejhej<3
Igår hände de värsta som kunde hända! Jag tappade min mobil, i vattnet!! Jag och Josse bestämmde att vi skulle träffas osså köpte vi glass o satte oss på en "brygga" över en å eller nått, som var mitt ute på en äng. Osså ringer min mobil, och när jag får upp den ur väskan råkar jag slå till den på nått sätt så den bokstavligt flyger ner i vattnet. Och vad tror ni att vi gör? Vi börjar såklart gapflabba och kan inte sluta. Och vi har ingen tanke på att kanske ta upp mobilen..! Så den ligger där i vattnet i säkert en minut innan jag får upp den. Den funkar..!!! Men den hade massa konstiga saker för sig.. :P  Just nu ligger den och vilar sig lite, och jag hoppas den överlever. :( 

Men... Idag har jag klippt gräset hos grannarna eftersom dom är bortresta och sedan har vi varit på fika hos våra andra grannar, som ganska nyligen har fått ett nytt barn. Emma ska hon heta, och deras 1,5 åriga son heter Viktor.

Idag har jag också kollat på matchen från igår i Confederations cup, i SydAfrika. Matchen var mellan Syd arfika och Spanien. Spanien vann med 2-0 och vinner gruppen. De var en riktigt bra match (Torres va ju med..)

Nu tänker jag duscha och sedan slöa hela kvällen!
Jag hittade en gammal mobil här hemma som jag använder just nu. Men jag hoppas att jag får tillbaka min riktigt så fort som möjligt... :( <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Nee usch vad trist! Hoppas att det ordnar sig!!

Puss på dig<3

2009-06-21 @ 20:26:00
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: niklas

mm men det var inte mitt fel men det är kul att den kanske funkar det var väldigt trevligt i går men min bror va ju helt borta puss <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0