090616

Hej bloggen<3
Idag sov jag till undefär 12.30, sedan städade jag ganska mycket. Framför allt mitt rum, eftersom de var otroligt stökigt innan! Sedan träffade jag Niklas en stund (och bror) jag börjar bli riktigt grym på o köra tv spel nu! ;)  Väl hemma la jag mig i soffan och tittade på tv en stund, eftersom jag var så otroligt trött! Ett nytt favorit program som jag kollat på i typ 2 veckor är, "Real housewives of orange country." Haha jag tycker de e jätte kul, de handlar om massa rika fruar och deras olika liv :D  Sedan lagade jag faktiskt mat för första gången, på riktigt länge. :)  Idag blev de "Panerad Torskfilé med ost och dill, med färsk potatis." Det blev riktigt bra faktiskt. Jag är bättre på att laga mat än ni tror! ;)  Sedan har jag till och från tittat lite på fotbollen. u21 Em, Sverige-Vitryssland. Marcus Berg är ingen dålig pojk, han ser både bra ut och är mycket duktig på fotboll!! Precis som någon annan jag vet... (Fernando Torres<3)  Ikväll ska jag bara ta de lugnt. Jag ska titta på "Paris Hiltons, my new BFF" och "Hell´s kitchen" Ikväll stänger Ramsay restaurangen och alla ska åka till vinnar hotellet! :D  De missar man inte om man heter Nathalie!! Dags att gå...
Pussar&Kramar  /Nathalie
 

Min mat. "Parnerad torskfilé med ost och dill. Serverad med färspotatis och cream fresh&dill sås. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0