090604

Hej sötisar<3
Idag har varit en mycket rolig och händelserik dag!! Först va det fotbollsturnering mellan språken. Tyska, Franska, Spanska och extra engelskan. Engelskan vann, tyvärr men på en stolt andra plats kom Tyskland. De andra på delad sista plats. :D  Det var faktiskt kul, en mycket bra avslutning på terminen. Lotta ( våran tyska lärare) Ska vi ha i Gympa nästa år, kommer nog bli bra. :) 
Sedan var det håltimma och jag och Josse åkte hem till henne och somnade nästan. Nä men vi pratade massor och åt lite. Mys<3 :) 

Sedanvar det svenska! Hahahah, jag tror det var den roligaste svenska lektionen någonsin!! Vi skulle göra inprovisations teater oh jag Josse, Alex och Patrick var en grupp. Hela grejen handlade om att Josse och Patrick var gifta. Osså skulle Josefine brätta för honom att hon var lespisk. Men mig då! ;)  Sedan skulle hon också berätta att hon hade blivit gravid, med Alex som pappa. Sedan kom jag och skulle berätta för Josse att jag också hade blivit gravid efter våran lilla trekant, också med Alex som pappan då. Och sedan hoppade han fram bakom en vägg eller nått. Det var sjukt kul och vi skrattade en himla massa! :D 
På lunchen åkte jag med Jenny, en journalist, in till Kungsbacka. I bilen intervjuade hon mig med anledning av premiären som är på Måndag! :D  Sedan tog vi bilder utanför Facklan! Jag tror hon kommer ta med den fulaste bilden... Men jaja. ;)  Sedan var det direkt tillbaka till skolan för att förbereda för Modevisningen. Imorgon är den och jag tror att det kommer bli jätte bra! :) 
Tack Sofia för att du tog massa bilder, som jag lägger in här nedan. Nu ska jag göra mat och sedan åka och träna.
Pussar&Kramar  /Nathalie




Kommentarer
Postat av: Anonym

lesbisk ;) hihi jätte kul idag faktiskt

2009-06-04 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0