Lycka är...

Hejhej<3
De blev en mkt lång promenad med Josefine. Vi pratade en massa, sedan gick vi hem till henne o åt lite o så... Jag känner mig tom. Jag mår absolut inte dåligt, mera tvärt om, men just nu känner jag inte så mkt känslor. Imorse kände jag inte för någonting, de ända jag ville göra va att ligga i min säng och läsa eller titta på tv. Jag var inte ens exalterad för att läsa alla bloggar som jag bruka göra varje dag... Det är konstigt, men jag kanske är lycklig. Det kanske är så som J sa. Jag är bara inte van vid känslan. Men är lycka verkligen när man slipper känna något alls? Jag hade svårt att tro de, men nu inser jag att det kanske är så det är. Lycka är att slippa tänka, slippa känna och bara leva.

Beyoncé
Something that I feel I need to say
But up to now I've always been afraid
Now I'm at a place I thought I'd never be...
I'm living in a world that's all about life.
I´m free
To spread my wings and fly away
It's the risk that I'm takin'


Jag är lycklig

Kommentarer
Postat av: sandraaa

Du är underbar=)(L)

2009-07-22 @ 19:20:37
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0