TheNattaaPattaa

Hej bloggen<3
Nu har jag precis kommit hem från konfirmationen. :)  Det var lika kul idag, som igår :P  Jag tror verkligen att de kommer bli tre härliga veckor och att lägret nästa vecka kommer bli skit kul! :D  Men jag är en riktigt dålig bloggare... Jag tog inga bilder igår på konfan, och inte idag heller! Fy på mig!! Jag måste bättra mig, men vi har så himla mkt annat kul o göra så jag tänker inte på att jag måste ha bilder till bloggen! Jag ska försöka komma ihåg på söndag!!! <3

Nu ska jag städa min garderob! Jag har mkt konstigt nog längtat efter det! Jag kommer sätta på musik på högsta volym och skratta åt alla gamla kläder som jag har massa minnen från, men de kommer kännas sorgligt att göra mig av med några av dom..! Men å andra sidan har jag då mer plats att fylla nya kläder och nya minne med! :D

Bilder kommer senare när jag städat klart! LOVAR!!
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: sandra

grym inställning älskling!:D(L)

2009-07-24 @ 16:32:44
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0