The day

Hejhej<3
Lite dålig uppdatering idag... Jag ber om ursäkt för det! Men i förmiddags var de ju första träffen på konfirmationen. :)  De va jätte kul och jag tror vi kommer få riktigt roligt resten av sommaren! Idag gjorde vi inte mkt mer än att "komma igång" och "lära känna" .. Efter konfan åkte jag och mamma till Ge-kås i Ullared. När vi kom dit var de hur mkt folk som hälst!! Ganska jobbigt faktiskt.. ;) Men de löstes upp efter bara några timmar. De var i allafall en mysig dag och jag köpte lite snygga kläder bland annat. Imorgon efter konfan tänkte jag städa ur min garderop och då kanske det blir lite bilder på dagens fynd. :)  Sedan köpte jag lite hårinpackning och ansiktsmasker och så..
Just nu gör jag inte mkt, de blev en liten promenad med My förut... Riktigt kul att träffa henne igen nu eftersom hon varit borta i en vecka! Hon var otroligt saknad!! <3
Pussar&Kramar  /Nathalie
(Vilket snabbt slut de blev kände jag... :P)


Mkt folk... :)

Kommentarer
Postat av: sandra

oh herrejesus

2009-07-24 @ 16:36:59
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0