Städat oh klart!

Nu är jag äntligen klar! :)  De blev en hel del som försvann..! Nu känns de as bra, jag har jätte årdning på allt och hittat massor med saker som jag knappt visste att jag hade! Men nu vet jag att jag har mkt att välja på... Massa olika stilar!! Hihi, hösten kommer verkligen bli rolig för en gångs skull, kläääääder<3 Här kommer lite bilder :)


Vad tyx om denna jeans klänningen? Hahah, jag tycker den är jätte ful, men tänkte försöka göra om den till typ jeans "jacka" :)

En kjol jag köpte för några år sedan åkte ut idag... Usch!

Dessa jeansen köpte jag igår, på MQ outlet i Ullared :P

Jag hittade även denna klänningen i min garderob. Tänkte göra om denna också, eftersom den är lite för stor...

Tunika/topp, köpt igår :)

Jag älskar verkligen denna röda kavajen. Jag har haft den i garderoben i flera år, och har typ aldrig använt den. Men jag kan inte med att slänga den, för den är så fin! :D

Haha, denna har jag gjort.. :D  Jag gillar den stark, så den fick stanna!

Kolla!! :D  Hittade även denna i garderoben. Aldrig använd, men debuten kommer garanterat!

Måste visa denna underbara också! Jag älskar den verkligen!! <3

Jaa... Städat och fint. Detta är inte allt (såklart) Jag har även två byråer i andra delen av rummet! :)  (Med bara tröjor och linnen :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hahha du är underar!:D(L)

2009-07-24 @ 17:34:14
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0