Sönderspelade låtar :)

God förmiddag bloggen!
Nu är jag precis klar med upp packningen. :)  Jag har inte hunnit lägga över några bilder till datorn än, men så fort jag har gjort de, så får ni se dom. :D  För att uppehålla er sålänge tänkte jag lista dom sönderspelade låtarna. Haha :)

* Man in the mirror - Michael Jackson (nedan)
* Beat it - Micheal Jackson
* La La song (Tocadisco Remix WDL Edit) - Bob Sinclar feat Sugarhill Gang
* 500 miles - Alexander Rybak
* Poison - Alice Cooper
* All i ever wanted - Bashunter
* Så vill stjärnorna - Molly Sandén
* Out of my league - Stephen Speaks


Detta är en an MJ:s bästa låtar! Texten är helt underbat bra :) 

Hells kitchen:
Igår natt kollade jag på inspelningen av finalen i Hells kitchen. Danny vann... Han är riktigt bra och värd att vinna, även fast jag hoppades på Paula.

Nu ska jag fortsätta med min dag. Ha de underbart!
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja jag höll också på Paula!!!!:(:((L)

2009-07-14 @ 16:50:07
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0