Skillad?


Jag älskar dig<3

Kvällen med denna underbara tjejen har varit riktigt mysig! Vi började med en promenad till vattntornet, där vi satt oh pratade i säkert 2 timmar. Fanns mycket att prata om kan man ju säga..! :P  Sedan gick vi hem till mig och åt vinbär och tittade på film. Vi hann tyvärr inte titta klart på hela, de får bli någon annan gång... :)

Uppe vid vattentornet e det ju berg, där satt vi... Helt plötsligt så glider mobilen ut min ficka, och åker typ ner för berget. Den stannar tillslut i en spricka! Den har asså glidit ner i en liten spricka i berget! Varken jag eller My når den med armen, och det går inte heller att få upp den med pinnar!! Efter typ en miljon försök ringer jag tillslut pappa, (med Mys telefon!) oh han kommer upp... Efter ett tag lyckas vi få upp den som tur va... Men asså de jag vill ha sagt är att min mobil har fått eget liv! Först dedär som hände när jag var med Josse, att den fick sig en simtur i nån å eller nått. Och nu detta... Jag undrar vad som händer här näst!

Nu tänker jag ta mig en natt macka och titta på tv eller nått.
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0