Påväg hem äntligen!

Nu sItter jag i bilen och är äntligen påväg hem. Efter 6 timmars kortspelande på båten mellan Tyskland och Skåne är jag helt slut! Vi är hemma typ klockan 1 inatt, och det ska bli riktigt skönt faktiskt! Det har varit en go resa, men av olika anledningar är det skönt att snart vara hemma... Vi planerar att kanske åka till kompisars sommarställe i Bohuslän i helgen, innan komfirmationen börjar på måndag (tror jag.) Skulle vara kul om de blir bra väder. Jag älskar att åka vattenskidor där uppe! :) Men först är det en del som måste fixas hemma... Imorgon hoppas jag att jag kan lägga upp lite bilder från resan, och även berätta var vi har varit ;P  

Det är tre saker som jag har saknat under dehär knappt två veckorna...
- Min moppe (av någon anledning..)   - Kokt potatis  Och  - Att blogga                    Så från och med imorgon kan ni vara bereda på riktigt Bra uppdatering!! Det lovar jag er!! Ni ska få allt från bilder och rese information, till mina sömderspelade låtar och personliga updates. Jag ser helt enkelt fram emot att börja blogga igen, hoppas ni ser fram emot att läsa..! Ha det underbart så hörs vi mera imorgon! Pussar&Kramar  //Nathalie

Kommentarer
Postat av: sandra

välkommen hem älskling!! Nej, det är väl i´ngenting som har hänt, jag hade bara bilder från sommaren på datorn när jag gjorde headern, och Andréa har ju inte varit hemma i sommar..:(

men tack för att du bryr dig eller så! (vi hörs på msn:)(L)(L))

2009-07-14 @ 16:49:13
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0