Onsala - Nunberg - Venedig - Kroatien

Snart ska jag träffa My. Det ska bli riktigt roligt eftersom det var typ 2 veckor sedan. Jag har verkligen saknat henne otroligt mkt!! Men innan de tänkte jag lägga upp lite bilder... Så här kommer början.

Det började med nattbåten till Tyskland, i Nunberg stannade vi en natt (den staden va inte mkt att se så där togs inga bilder.) Sedan åkte vi till Venedig i Italien. Det var så otroligt fint och mysigt!! Italien är inte sista gången jag åker till kan jag ju säga!! Där stannade vi i två nätter och en dag. Bilder från dessa dagarna kommer här, resten kommer senare...


Mysko bild?! Men kolla bergen i bakgrunden, de va så himla fint!

Venedig: Helt klart den finaste staden jag har vait i någonsin!




Vad ska jag säga? Detta var en av de bästa dagarna på vääääldigt länge!

Frey Willes armband är så otroligt fina att mitt hjärta smälter! Den enda affären (tror jag) i Sverige ligger i Stockholm, så detta var första gången jag var inne hos en av dom<3

Nu kunde de lixom inte bli bättre... Jag älskar Italien!




Detta var utsikten från vårat rum i Kroatien. Ett smak prov på de ni snart kommer få se... :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Guuud vad vackert!!:D(L)

2009-07-14 @ 18:57:56
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: sandra

speciellt Chanel, Louis Vuitton etc...;);)(L)

2009-07-14 @ 18:59:53
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0