Kroatien!

Hej allihop!
Nu sitter jag på våran balkong i Kroatien! Här är verkligen allt underbart! Det är precis lagom varmt på dagarna och gött i vattnet. Vattnet skulle i och för sig kunna vara lite varmare, men det duger... :P  De som är värst är myggen! De är helt otroliga!! Dom verkar älska myggstift också, inget hjälper för att hålla dom borta! Men... de finns mycket som väger upp det onda... :)  Snyggingar är en av grejora. Här finns några, tyvärr inte jätte många, den för mig räcker det med dom som finns... ;) 
Italien, Venedig var helt underbart! DÄR fanns de snyggingar kan jag tala om! Herregud asså! (A)  Staden var jätte fin också!! Till Italien ska jag åka måååånga gånger, språket är jätte fint... :)
Nu ska jag spela Yatzy med mamma o pappa, så vi ses och hörs när jag kommer hem. Ha de underbat allihop, för det har jag!
Pussar&Kramar  /Nathalie

En av de bästa sakerna med att åka bort, är att man slipper allt hemma ett tag. Inget at de bra kommer försvinna medans jag är borta (tyvärr inte problemen heller) men när jag är hemifrån tillåts jag att inte tänka ett dugg på problmen som jag lämnade hemma. Men jag kan faktiskt inte låta bli att längt lite efter att komma hem, så jag kan årdna upp allt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Nathalie!! Gud vad du förtjänar att ha det skönt nu! Och försök fokusera på dig själv dessa två veckor, problemen kommer ordna sig som vi sa=)

Älska r dig(L)

2009-07-07 @ 12:40:20
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: niklas

hej låter gööt ha det så skönt där nu :):) när kommer du hem?? själv åker jag på fredag så vi kan nog inte träffas på ett tag men vi höres <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0