Konfirmationsklänning!

Jag vill återigen tacka Johanna! Jag blir jätte glad av sånna komentarer!! :D

Idag har jag alltså shoppat med mamma hela dagen. De enda jag köpte var dock en konfirmationsklänning. JAG ÄR VERKLIGEN KÄR I DEN!! Den är från Paris Kate & I och en är rosa!! :)  Den är hur fin som helst och jag kan knappt vänta till konfirmationen! :) 
Ändrade planer: Vi (jag, mamma & pappa) hade tänkt åka till mina syssklingars sommarsyuga i Bohuslän imorgon. Men de fanns bara lediga rum på vandrarhemmet från ikväll. Så vi får helt enkelt åka ikväll istället. Detta strulade till mina planer en del, och jag är ledsen att de blev så kort varsel. Men vi löse de... :P  Jag vet inte riktigt om jag kommer kunna blogga där uppifrån, men om inte annat kommer de bli massa bilder på mig på vattenskidor. Så de är värt att vänta på för eran del! :P  Men vi hörs senare ikväll innan jag åker<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Kommentarer
Postat av: josefine:)

Aaaww! Så du köpte den klänningen :D <33

2009-07-17 @ 20:45:07
Postat av: sandraaa

underbar!:D(L)

2009-07-18 @ 20:56:27
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0