Jag bryr mig inte!

Jag har en fråga... Om två personer har lovat varandra en sak var, och den ena bryter de löftet, får då den andra göra samma sak? Inte för att detta handlar om mig (:P), jag bara kom o tänka på detta oh undrar vad ni tycker... (A)  En hel del tankar har simmat runt i mitt huvud den senaste tiden. Allt från gud (konfirmationen) till motsattsen...  Tillbaka till frågan. Vad tycker ni? Är det okej?

"How can this silence be so loud?"

Tystnaden från dig... Skyll dig själv, jag bryr mig inte längre! Jag gör faktiskt inte det! Gör vad du vill, men då måste jag få samma rättighet... Blocka mig på msn, bryt de du lovade, men räkna inte med att jag kommer hålla de jag lovade.

Precis som jag har sagt, så är jag fortfarande lycklig! Men jag har hittat en balans, jag tänker fortfarande en jävla massa, men jag mår aldrig dåligt... Det känns så jävla skönt rent ut sagt! (Förlåt gud!) Men jag menar bara att allt har blivit så enkelt och lätt.. Det är helt jävla underbart att vara jag just nu!! <3


Otroligt fin bild av Sofia Dellve. (Länk till hennes fotoblogg till vänster, längst ner i menyn!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har rätt, bilden passade verkligen. :D



Trots att det fortfarande är lite konstigt nu, så stöttar jag dig. Och jag finns om det är något du vill prata om, hela tiden.

2009-07-26 @ 17:17:32
URL: http://snoowie.blogg.se/
Postat av: sandra

Bra älskling, den lyckan duvet som man bara är på topp hela tiden är underbar men ofta ganska kortvarig. Den du funnit nu är mycket starkare och du kommer kunna bygga upp den och hitta tillbaka till den, även ifall dina sämre stunder inträffar:)(L)(L)

You have my number;)(L)(L)

2009-07-26 @ 21:26:17
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0