I can´t say i´m sorry

God eftermiddag<3
Nu är jag på strålande bra humör! :)  Jag har precis ätit, och de va hur gott som hälst. Jag har städat (typ) hela dagen så jag sitter i ett rum som doftar underbart... :)  Jagvar lite delaktig i matlagningen idag. Pappa grillade kyklingen, jag fixade en liten förrätt och mamma resten... :P  Men min förrätt blev riktigt bra faktiskt! vanligt rostat bröd (ska egentligen vara vitlöks bröd...) med tomater blandade i olivolja, vatten och italiensk kryddmix. :)  Riktigt gott!



Jag håller på och välja vilken header jag ska ha... Kommer nog snart upp en med ny text :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Mysigt!:D

2009-07-20 @ 18:46:08
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0