Hemma bra men borta bäst

HEJ BABES!
Nu är jag hemma igen! De känns as tråkigt för vi har haft så jävla roligt!! Jag ville verkligen inte åka där ifrån idag... Jag har lärt känna flera helt underbara personer som jag kommer träffa fram över och jag kommer verkligen minnas dessa dagarna i hela mitt liv!! :D  Tack alla som gjorde lägret till de fantastiska, som de blev!! Jag kommer berätta mer vad vi har gjort o så senare när jag har lite bilder. Jag har nästan inga bilder faktiskt, (men lite filmer...) eftersom de fanns massa mer redia kameror som gick hela tiden! Hoppas att jag får några av Fia senare....
Jag kommer verkligen sakna alla otroligt mkt, och även fast vi kommer träffas i 3 veckor till så blir det inte samma sak... :(  Men jag har haft svin kul i allafall!! :D<3
Nu måste jag packa upp! :)
Pussar&Kramar  /Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0