Grattis på födelsedagen

Gud va skönt! Min kväll har varit underbar!! Jag har inte gjort ett skit, bara legat i min säng och tittat på film. Hur underbart som hälst!!

Idag fyller Sofia 15år. Grattis till dej gumman!<3 :)  Känns lite stelt men jag ville bara säga grattis... Hoppas du har haft en bra dag! :) 

Imorgon blir det hem till farmor på förmiddagen, sedan möjligen träning, sedan möjligen träffa My som kommer hem på kvällen. Gud va skönt det är att bara leva utan att stressa inför massa! Jag känner mig så till freds med mig själv! Vi hörs imon<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Grattis<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gumman, det har jag! :)<3

2009-07-22 @ 16:40:53
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0