Godnatt<3

Hejhej<3
Nu har jag sovit..! Jag mår verkligen inte bra! Fryser som en jävla gris fast jag har tröja o filt o täcke på mig! Jag har typ feber och ont i halsen... m.m. :P  As tråkigt att vara hemma en fredagkväll, men va fan nån gång måste man ju få vara sjuk också, eller?! ;)  Dedär med bilderna, Fia får inte lämna ut några till någon eftersom alla ska få dom på en cd när konfan är slut... Och eftersom jag inte har så mkt bilder så blir det bildlöst... :(  Men jag har filmat en del... ;)  Men dom är högst olämpligt material för en allmän blogg!! Haha fan va kul vi hade<3 Men i allafall, nu ska jag sova, får se vad jag hittar på imon så kanske de kommer bilder på de :)
Sov gott<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Lilleman (Rasmus) vänder ryggen till. Emelie står upp. Adam och Maja sitter och Tove är söt.

Kommentarer
Postat av: Jb

förslag på go uptempolåt som gör att man kommer in i partyformen?

2009-08-01 @ 13:18:54
URL: http://jonnabjarneteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0