Fem minuter av tankar...

Förutom mina absolut närmaste vänner, har jag några få vänner som betyder jävligt mkt för mig!! Dessa speciella vet en hel del om mig... Och att inte kunna berätta EN sak för dom som jag gärna skulle vilja är så jävla jobbigt. Speciellt när jag fram tills nu har delat nästan allt med dom..! Jag kanske låter blödig, men det är verkligen jävligt jobbigt! Jag litar verkligen på er men jag vet inte vad jag ska säga, för att inte "trampa snätt" ... Jag vill inte gå bakom ryggen på en person, men inte heller gå bakom ryggarna på dom som betyder mer än dom tror! Jag vill inte att hela världen ska veta, men ni som betyder så himla mkt i allafall<3
Och ja! I fem minuter sviker lyckan mig</3

(Detta inlägget skrevs 20.31, nu 20.47 har lyckan hittat tillbaka till mig. Tack Sandra för att du finns!! Det betyder verkligen otroligt mkt att jag har dig!! <3)


Smile is gone, but i´ll be back!


Kommentarer
Postat av: Laila

Jag läste inlägget nyss:) Tack så jättemycket Nathalie jag blir jätteglad av din kommentar :) Btw riktigt fint kort på dig coolt att du har spegel under dig:)

2009-07-22 @ 21:30:12
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: sandraaa

Älskling, du förtjänar endast det bästa(L)

2009-07-22 @ 21:44:52
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0