En dag fylld av allt möjligt...

...imorse åkte jag från Bohuslän. Världens finaste plats på jorden! Sedan kom jag hem oh fick en del saker uträttade... Nu känns det bättre men det finns lite att fundera över, men jag både tror och hoppas att det kommer bli bättre än det har varit den senaste tiden..!
Ikväll ska jag träffa Josse, och bara ta de lugnt.
Pussar&Kramar  /Nathalie

"You've got me feelin like a child now
cause every time I see your bubbly face
I get the tinglies in a silly place
It starts in my toes
and I crinkle my nose
where ever it goes I always know
that you make me smile "

"When I was like 10, had no worries, so many dreams that sat on my mind.

But growing up, I understand that it´s bumpy on this rocky road."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0