12:52

HejHej!
Nu ska jag och mamma snart åka till Kungsmässan, och shoppa! :D  ILove<3  Igår fick jag den finaste komplimangen jag fått på länge! De var en tjej som heter Johanna som kommenterade (förra inlägget) och frågade om jag var modell för bilderna i headern va så fina. Jag blev jätte glad av de!! Att hon trodde att jag var de... :D  Tack för de!! Klicka på kommentarerna i förra inlägget, så hittar ni hennes blogg. :)
Innan jag åker tänkte jag lägga upp lite bilder från Hemresan.... Senare kommer också restbilder. 
Pussar&Kramar  /Nathalie


Han var riktigt bra på att spela, han satt på ett torg i Salsburg (Österrike)

Berlin
 




Som tur var hittade vi mitt älskade Starbucks tillslut<3

KONST på gamla Berliner muren.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; oh tihhi =) så lite så , du e jätte vacker så man vet ju aldrig =) haft en bra dag? =)

2009-07-16 @ 15:14:35
URL: http://underhatten.blogg.se/
Postat av: sandar

Du skulle myckt väl kunna vart modell Nathalie!:D(L)

OOH STARBUCKS!!:D:D:D

2009-07-16 @ 16:54:47
URL: http://onsalasanrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0