11:39

God morgon (?) bloggen.
Idag ska jag träffa underbaringen Josefine. Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men hursomhälst så kommer det bli riktigt kul att träffa henne igen! Har verkligen saknat dig!! <3  Jag ska försöka lägga upp lite bilder från Kroatien när jag har möjlighet också... Så jag skriver mera när jag kommer hem :)
Pussar&Kramar  /Nathalie


Denna hemska låten spelades ungefär 1000 gånger om dagen på hotellet i Kroatien. Barnklubben eller va de nu va hade danser till den som sjä'lvklart visades vid poolen hela dagarna!! För de första så är liten liiiiite irriterande efter att man har hört den 5000000000 gånger. Och för det andra så var småvbarnen riktigt usla på att dansa!!

Kommentarer
Postat av: sandraaa

Haha klockrent!XD(L)

2009-07-15 @ 17:58:54
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0