Film träffen

Hejsan<3

Idag gick jag upp "tidigt" och åkte till Fyren i Kungsbacka, på Filmträff. Jag m.fl ska vara med i ett projekt om ungdommar och deras rättigheter enligt FN. 
Vi delades in i grupper, 3-4 pers. och ska var göra en kort-film på 2 minuter, som ska ha någon anknytning till FN.s Barnkomites artiklar. 
Det ska bli grymt roligt att göra filmerna faktiskt! :D  I min grupp är en tjej från Kaparn, en kille från Aranäs och jag. Vad våran ska handla om, får ni se på premiären. :P
Men när vi satt och skulle skriva ner våran film idé, fick vi inte så mycket gjort, det blev mest flumm och skratt!!  Men vi hade sjukt roligt!! :D
Och på lunchrasten gjorde jag och tjejen i min grupp (Annie) trollstavar med glitter! :D  Okej, dom som var där inne var max 6 år, men men, man måste få vara barnslig någon gång ibland! Det var sjukt kul ialla fall!

Denna kvällen blir en ensam kväll för min del... Någon film och en låång varm dusch hade jag tänkt. Men just nu sitter jag och gör Alla hjärtans dag kort till tjejerna. Men jag borde nog plugga egentligen. :( 

Jag har inget mer spännande att komma med idag tyvär... Så en bild och sedan får i göra något annat.


Jag, för nått år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0