Love story (L)


Fia och jag är Söötast! (L)

Hejhej<3
Nu sitter jag och lysnar på massa weard låtar som pappa har hittat nånstans...  What if God smoked canabis tex. Eller hur det nu stavas... :P  ganska roliga i allafall. Till snubben som gjort dom säger jag bara, Skaffa ett liv!!

Hela eftermiddagen har jag tittat på Sex And The City<33  Fast jag borde väll igentligen plugga.. :(
Funderar på att antingen göra klart/fortsätta på fotoalbumet, eller börja göra Alla hjärtans dag kort.. :) Men jag tror de slutar med att jag fortsätter med SATC :D
Imorgon blir det Friskit&Svettis med Sofia (L)  :D  Ska bli riktigt roligt!

Love story - Taylor Swift
We were both young when I first saw you.
I close my eyes and the flashback starts:
I'm standing there on a balcony in summer air
Little did I know
That you were Romeo; you were throwing pebbles
(And I said,
"Romeo, take me somewhere we can be alone.
I'll be waiting; all there's left to do is run.)
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story - baby just say 'Yes.'
This love is difficult, but it's real.
(He knelt to the ground and pulled out a ring and said,
"Marry me, Juliet. you'll never have to be alone.
I love you and that's all I really know.
I talked to your dad, go pick out a white dress;
It's a love story - baby just say 'Yes.')

Jag älskar den låten<33
( )  = inte sant, vill att de ska vara så...

Jag saknar dig<3

Nu ska jag försöka plugga, typ.
Puss&Kram  //Nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnows. Jag tycker att du var jättesöt på alla bilder. Håller på att plöja igenom alla dina bloggar. Jag tycker att denna dikt var sååå vacker och den passar dig/"er" perfekt :)

Ville bara säga att jag tycker att du är riktigt jäkla stark. Hoppas du vet det.

Ses imorgon i skolan. Puss och KramizZzZzzz :P

2009-01-28 @ 20:42:13
Postat av: Nathalie

Svar: Hej Gumman<3

TackTack! :) Alltid roligt med trogna och nöjda läsare! Dikten är en låt, Love story, den är HUR bra som hälst verkligen!! Tack, det värmer verkligen! Ja det gör vi. Puss(L)

2009-01-28 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0