Saknar dig

Hejhej! <3

Hur har alla det? Tänker främst på My som jag inte träffat på ÅR känns det som...

Idag har jag vart  i Skolan, gjort respons arbetet med novellerna i Svenska m.m
Sedan åkte jag till Dahls, där jag ska praoa bästa vecka, och sedan till Ikea.
Mamma åkte till Stockholm idag. :)  Bara så ni vet ;)
Nu måste jag verkligen sätta mig och plugga, sjukt mkt jag måste göra innan jag åker!! :(
MEN DET ÄR BARA 13 DAGAR KVAR TILL THAILAND!!!! :D:D  Längtar så grymt mkt!

Imorgon ska jag på Konfirmation med Sofia, på Fredag kanske träna och på lördag och söndag, filmträffar!

Idag åker Sandra till London den grisen!! Kommer inte träffa dig på EN MÅNAD! :(  ha det underbart! (L)

Det känns som att det inte har hänt så mycket mer spännande saker idag, så jag kan ju passa på att berätta att Sofia var hos tandläkaren och att Josefine varsjukt trött så hon somnade på nästan varje lektion... :)
Och om det är någon 94:a tjej som vill börja i innebandy så säg till! Jag m.fl, vill men finns inget lag i Onsala än. Det vill vi ha! :)
Sedan häde nog inget mer spännande idag...

Jag saknar dig enormt mycket (L)

Var du än är och var du än befinner dej så finns jag alltid där för dej.
Jag vakar över dej som Gud över jorden, förklarar mina känslor genom domhär orden.
Dagarna kommer oh dagarna går, jag älskar bara dej och jag hoppas du förstår.
Det finns en dröm, du och jag lever i den.
När du ser på mej då stannar tiden, tusen diamanter finner jag i dina ögon,
alla mysiga stunder i livet, det är du som gör dom.
Älskvärda stunder när jag ser dej le och skratta, utan dej skulle jag vara borttappad.


Förlåt. Jag var tvungen! För han är SJUKRT snygg!!!! <33333333
Fernando José Torres Sanz (L)


Kommentarer
Postat av: josefine:)

hehe jag vet att jag var trött men jag har mina skäl.. Duu btw min pappa är också i stockholm, tänk om han träffar din mamma haha;)

puss på dig<3

2009-01-28 @ 20:11:06
Postat av: Anonym

Svar: Hehe jojo. ;) De kan bli kul! :D <3

2009-01-28 @ 20:22:44
Postat av: emma :D

hej gumman, jätte fin blogg, (försöker) läser den varje dag<33 pussar ily<33

2009-01-30 @ 19:08:16
Postat av: Nathalie

Svar: Tack Gumman! <333 Alltid kul med en trogen läsare!! :D Saknar dig bby<3

2009-01-30 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0