Novellen klar / fika+plugga i Kba

Hej allihop! (L)

Idag var sista dagen i skolan på mååånga veckor. (Okej, 3 ½)
Skönt, men lite sårgligt. (Eller INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEE)   ;) 
THAILAND OM 11 DAGAR!!!  :D:D
Praoen på Dahls börjar på Måndag, och sedan blir det Thailand! <3

Planerna var att åka och träna med Sofia efter skolan, men vänner blev sjuk och kunde inte...
Så jag åkte in till Kungsbacka och satte mig oh fikade och pluggade Rock historia.  :)  Mysigy Mysigt! <3
Sedan köpte jag tjocka papper som jag ska göra till Alla hjärtansdag kort till tjejerna :)  Ni kommer få dom, även fast jag inte är hemme den dagen. :)
Nu på kvällen jag jag skrivit klart min novell och ätit godis, som vanligt.
Imorgon ska jag upp tidigt, Filmträff 10-15 :D
Ska bli grymt kul! Skriver mer om det imon. Men krya på er Sofia och Josefine<3  Och, jag saknar my!
Och dej<3


Bilden är från Rhodos, i sommras. (Jag har inte kvar luggen, Tack och lov!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0