Love


Bild från i sommras.


Idag har jag slutat i handbollen. Känns faktiskt bara skönt just nu :)
Dagen i skolan var bra. Mest som vanligt... Jag läste min novell för Ewe<3
(Vi skriver noveller om vad som hälst, jag skriver om kärlek. Självbiografi...)
"...tillslut när jag älskat honom länge nog, var jag fast. Jag märkte det inte tillräckligt tidigt för att hinna ta mig där ifrån. Det är där jag står idag. Är fast i att älska honom men vågar varken ta mig där ifrån eller göra något åt de."
Min novell handlar om en tjej som är kär i en kille. Hon har varit det sedan dom började i samma klass, de var 6 år sedan. Han vet det inte och hon vågar inte berätta det. Hon är för rädd för att bli besviken. Hon vågar inte reskera att bli av med sina drömmar som hon haft ända sedan hon blev kär. Den som vill läsa den får göra de... Novellen handlar om mig själv...

Åter till ämnet:
Nu ska jag titta på Let´s Dance och äta mig tjock på godis.
Sedan ska jag gå ´på promenad med Sofia bby<3
Kommentera gärna mina inlägg och följ min blogg. Jag kommer skriva inlägg VARJE dag! <3


Ha det bra och Ta hand om er. (L)
Puss&Kram  //Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0