Köttbullar och makaroner (L)

Hej hopp ..... .....! :)
Idag var det först som vanligt, tråkiga skolan, fast håltimman var grymt rolig..! :P  Jag var hemma hos Josefine och vi åt pasta och köttbullar. För en gångs skulle blev maten som Josefine lagade faktiskt god! :D
Sedan dansade vi till massa fjantiga låtar på högsta volum också... <3

Efter skolan var jag hemma hos Sofia och vi åt också pasta och köttbullar. :)  Sedan bokade vi Spinning för imorgon klockan 16.00. :) Ska vi sjukt roligt! Sedan åkte vi till Kyrkan och gick på "komfirmations möte" ...  Det var ganska kul faktiskt, eller de kunde ju varit värre.

Sedan har jag nu suttit och pluggat. Engelska och det jag ska göra när jag är ledig.
12 DAGAR KVAR TILL THAILAND!! :D:D
Men skillad som jag är så glömde jag Kemi boken hemma hos Josse, och vi har förhör imon... Hehe.

Sedan har jag börjat finslipa min novell... :)
"Att glömma och förtränga en person som aldrig har sett på sättet jag vill, känns redan som ett misslyckande. Att komma över honom om jag vet att han inte är intresserad känns lättare. Men jag är för feg, jag vågar inte ta risker."
Den blir redan bättre... :D

Nu är alla lösnaglarna borta för övrigt... Ska fixa dom ikväll tänkte jag. :)
Imorgon är sista dagen i skolan, på länge! Nästa vecka = Prao, veckan efter det = Lov, Thailand och veckan efter det med, och halva veckan efter det också! :D  Det ska bli FETT SKÖNT! <33

Ha det bra så "hörs" vi imon (L)
Puss&Kram  //Nathalie


Jag saknar dig så himla mycket! Kommer inte se dig på
typ en månad... :(

Kommentarer
Postat av: josefine:)

För en gångs skulle blev maten som Josefine lagade faktiskt god! :D



//haha ägd :D tack <333

2009-01-29 @ 22:22:33
Postat av: Anonym

Svar: Haha, de va faktiskt de... Fasen också! <3

2009-01-30 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0