Hejhej :)

Hej allihop. Ikväll har jga startat en egen blogg. Funderat ett tag och tänkte starta nu. Imorgon ska jag börja skriva lite mer seriöst och mer om allting, men nu ska jag bara flumma lite :)
I min blogg tänker jag skriva om mitt liv, (skolan, vännerna, händelser, honom m.m)
Kommer förmodligen också lägga upp lite bilder då och då. På Kläder, och allt möjligt.

Presentation:
Jag heter Nathalie och är 15. Jag bor i Onsala utanför Kungsbacka och har ett normalt liv... :P
Händer inte mkt som sticker ut. Men ska försöka göra en bra och rolig blogg av det jag har.
Jag har underbara vänner och en underbart go familj.
"När jag blir stor" vill jag bli Krögare i NY. (Meaning) Jag vill öppna två egna restauranger i New York. :D
Varför, har jag ingen aning. Bara vill de av någon dum anledning.

Sex and the City, In my heart!!!!!!! <33333333

Men nu ska jag gå och sova. Men imorgon återkommer jag med mer personliga och "betydande" inlägg.
Ha de bra och ta hand om er (L)  Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: jacob R

Varför kommer du ALTID på så tråkiga skämt?

Och jag stör mig att du alltid skriver "sedan" kan du inte komma på något annat?

Vad tycker du om Jacob i din klass?

och en sista sak: kan du inte beskriva dina vänner mer än bara vad dom heter, tex josse är snygg, blond och smal och du kommer alltid på så tråkiga skämt och är söt och att sofia kan bli sur för minsta lilla sak.



MVH Jacob Rehnman

2009-01-28 @ 16:55:31
URL: http://nattaapattaa.blogg.se/
Postat av: Jacob R

Hej igen din söta lilla gris.

Kan du inte berätta om dina kill kompisar i klassen?

Och berätta om prevata saker som du har skrivit att du ska gör.



MVH Jacob R

2009-01-28 @ 17:03:05
URL: http://nattaapattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0