Han<3

Nu har jag precis varit ute och kört moppe. :)  Kortet kommer snart hoppas jag, och då kör jag lagligt! LÄNGTAR! :D
Planerar att göra kvällen till en mys kväll för mig själv. :)  Duscha, platta håret, måla naglarna... m.m  Och äta godis :)

Men just nu sitter jag och lyssnar på "Fix you - Coldplay" och tänker på honom <3
Det är i och för sig inget nytt, att jag tänker på dej 24-7. Jag saknar dej varje gång jag inte ser dig och vill vara nära dej när jag är långt ifrån. Fan! Jag är så jävla kär!!! Jag har varit kär i samma person, länge... (6år)  (A)
Fan, du vet inget... Jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag vågar inte göra något. Kan du inte bara fatta utan att jag måste göra en massa?!  Faaaan. (L)


Sofia har tagit bilden, och redigerat. Jag på bilden.

Kommentarer
Postat av: ...

Du, om du inte gör något åt det kommer det ju alltid vara såhär ellerhur? Ta tag i det! Var modig! För nu vet du ju inte hur han känner, och då vet du ju inte om du ska försöka glömma honom eller inte. Det vet du ju sen om du gör någonting åt det. annars kommer du fortsätta känna såhär hur länge som helst..

(L)

2009-02-01 @ 20:33:06
Postat av: Nathalie

Svar: Jag är helt medveten om det! Men jag har haft honom som dröm i 6 år. Jag känner häldre såhär, drömma om honom hela tiden, än att förlora honom för evigt. Jag vet att det inte måste bli så att jag förlorar honom, men chansen är 50-50. Och jag vill inte riskera något. Kalla mej feg? Men jag älskar honom för mycket för att vara själviskt och naiv. Jag älskar honom verkligen FÖR mycket...

2009-02-01 @ 21:09:42
Postat av: ...

Jag förstår dig fullt ut! Jag kallar dig inte heller feg.

Men ibland är det bara så mycket bättre att satsa!<3

2009-02-03 @ 17:31:08
Postat av: Nathalie

Svar: Tack för ditt stöd! Önskar jag visste vem du var... Men jag uppskattar verkligen att någon bryr sig! <3 Jag håller med dig, men jag är verkligen feg! Jag vill inte sattsa för att reskera att förlora, det tycker jag är feghet... Men tack, verkligen! <3

2009-02-03 @ 19:11:58
Postat av: Anonym

Förstår dig!<3 Man kan vara så feg när det gäller sånt, och man kan säga att jag är likadan, så jag vill alltid låta killen ta första steget, men de har alltid gjort det också så jag har inte varit i samma situation. Men jag tror jag hade gjort likadant;) Tyvärr håller jag mig anonym:P Puss på dig<3

2009-02-04 @ 18:36:56
Postat av: Nathalie

Svar: Du får gärna vara anonym! :) Och Tack för ditt stöd!! <3 Puss&Kram

2009-02-05 @ 15:24:10
Postat av: anonym

Vars är fotot taget?

För det ser utsom i en skog utanför mitt hem?! :O

2010-04-23 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0