25 Januari / 24 Januari

Hej<3
Igår kväll när jag skulle skriva inlägget, kunde jag inte komma in på blogg.se  och efter många försök gav jag upp. Så därför skriver jag idag (25te) om igår (24de)... :)
Igår var jag på bio med Josefine och Sofia<3
Vi såg Benjamin Bottons otroliga liv, jag tycker att den var jätte dålig! Men Fia o Josse tyckte den var jätte bra... Jag tycer den var seg nästan hela tiden, det ända som var bra va när han blev yngre och Brad Pitt spelade honom. (Pga, att han blev snygg..!!)
Filmen handlar om en man som föds som gammal, 80 år ungefär. Och växer upp på ett "äldreboende" eller nått.. Osså blir han yngre och yngre. Själva handlingen i filmen var bra, men som sagt så tycker jag att den var sjukt seg!
Men dom sa en bra sak, eller fin... Som jag la på minnet.
"Man kan göra vad man vill åt sitt öde, förbanna sig över det eller svära. Men när slutet kommer, är det bara att släppa taget."
Det tycker jag var fint sagt... :) 
Vi hade en underbart mysig kväll och Tack för det! (L)
Här kommer några bilder... :)
Tagna av oss.. Den som inte är med på bilden, redigerade av Sofia.


Sofia och Josefine utanför bion<3


Jag och Sofia utanför bion...<3


Jag och Josse utanför bion... <3


Just det, jag måste bara berätta om när jag skulle boka biljetterna! Jag ringde minns 5 miljoner ggr. Och om det inte var upptaget så sa dom, "Vi är upptagna i kassan just nu, var god vänta"  .... Osså väntade man i 1 minut eller nått, osså sa dom "Vi är fortfarande upptagna i kassan, var god ring senare"
Och jag ringde som sagt ungefär 5 miljoner ggr och tillslut när jag blev riktigt %#¤"{  arg, så skapade jag en användare på facklan.se och bokade biljetterna där.. :)
Dom kan ju känna sig FETT ägda!! Hahaha

Men nu ska jag göra dagen, 25 Januari.
Skriver mer ikväll Puss&Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0