23 januari - Morgon

Hej igen. Nu är klockan 9.05  Jag börjar 10.20.  Igår startade jag denna bloggen, idag tänkte jag börja på riktigt... :)
Senare idag kommer bilder m.m.

Efter skolan ska jag gå till träningen och lämna match kläder och boll. Jag har äntligen bestämmt mig för att sluta i handbollen. Jag har länge funderat på de, och nu har jag (och mamma o Pappa) bestämmt att det är slut. De ska bli tråkigt på ett sätt, jag kommer sakna Några. Men skönt att slippa vissa... Hat kärlek kanske de kallas?
De kommer nog min dag handla mest om idag.

Men skolan innan dess....  4 lektioner. Gött ;)
I helgen har jag absolut ingenting planerat! :(  Någon som vill träffas, eller har nått annat förslag på vad jag kan hitta på?

I wonder: Can you totaly break someones heart with just your hands or your words?
Jag återkommer med föörklaring och utveckling av denna meningen senare ikväll... :P

Nu e de dax att börja göra sig i årdning för skolan. Ha en fabulous dag!
Ta hand om varann. Puss&Kram
//Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sofia<3

iih vad kul :D JAG SKA BLI EN TROGEN LÄSARE ;)

vi kan väl kanske hitta på nått i helgen? :D pussa

2009-01-23 @ 15:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0