Filminspelningen :)

HejHopp! <3

Idag har jag: Sovait Länge! Gjort klart Alla hjärtans dag korten till tjejerna, börjat packa, och spelat in film... :)
Vi filmade när tjejen missar bussen och själva huvudakten... :D  Säger inte mer!
Men jag kan säga att det var SJUKT KALLT!!! Vi stod ute hela tiden och jag hade inte speciellt mycket kläder på mig!! Men inspelningarna blev bra och nu är allt färdigfilmat!

Imorgon blir det bio och fika med tjejerna(L)
Kommer bli mysigt som bara den!! ;D  Men Thailand om 2 dagar är inte heller helt fel! :D

....

Inte så mkt mer att skriva nu faktiskt... :P
 Så bild och sedan "hörs" vi imon! <3

Puss&Kram


Now and forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0