Modell lab (4Feb)


Hejhej<3
Jag skrev inte igår, för jag kom hem för sent och hann helt enkelt inte skriva! Jag ber om ursäckit för det, men skriver idag-för igår, istället! :P

Igår var jag på Dahls, prao. Jag skar mig på en av knivarna för första gången... ;)
Sedan satt jag i några timmar på mammas jobb oh pluggade. Sedan åkte vi in till stan och åt på Källarkrogen. Efter det gick vi till Model Lab. Där skulle jag få sminklektion och fotografering! DET VAR SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!! :D
Jag lägger upp tre av bilderna här nu... Resten sparar jag till andra tillfällen :D
Men det var verkligen AS ROLIGT!!!

Puss&Kram







Skriv gärna vad ni tycker...! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

SHIIIIIIIIT VAD BRAAAAAAAA DET BLEEEEEEEEEEEEEV :DDDDDDDDDDDDDDDDD <333 asglad för din skull gumman :*

2009-02-05 @ 16:24:02
Postat av: emmsan<3

shit vad dom blev bra!!:DD dom e värkligen jätte fina<33(tänker på dig<33)

2009-02-05 @ 16:34:26
Postat av: Erica!

Skit fina bilder :D <3

2009-02-05 @ 20:09:40
URL: http://extraerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0