THAILAND!

Hej alla alsklingar<3

Nu ar jag i Thailand! Hinner inte skriva sa mycket, men har ar underbart i allafall! Precis lagom varmt och otroligt fint! Hit ar helt enkelt inte sista gangen jag aker! :P  Jag brande mig forsta dagen, saklart, men nu javlar ska jag bli brun! Pa hotelet jobbar en snubbe... Snygg. Han ar sakert 25-30, men han ar snygg och han vinkar till mej hela tiden.... (A) 

Jag har upptackt:  Det finns snygga morkhariga killar, (manga)
Jag har kopt:  Lacost flip flop, Loui Vetton flip flop, Prada planbok...  (Skryyyyyt! Men fejk saklart ;)
Jag saknar hemma: SIGGE, tjejerna, min sang.

Jag kommer skriva valdigt mycket mer nar jag  kommer hem, jag ville bara skriva lite nu, sa jag inte tappar kontakten med alla hemma helt... :P
Hur som halst sa saknar jag er! Kann er traffade om ni vill. <3

Pussar&Kramar  //Nathalie

Kommentarer
Postat av: josefine:)

hej din blekis, saknar dej <3

säger ju det bruneetter 4-life heheh ;)

2009-02-17 @ 18:18:51
Postat av: Sofia

WAAAHH saknar dig snorunge!!<333

2009-02-17 @ 20:48:02
URL: http://snoowie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Måste bara berätta en sak, om du ser detta sen. ;)

Kristina har berättat på en gympalektion att hon är gravid, haha. :D 19 veckan, hon jobbar terminen ut. puss på dig älskling<3

2009-02-19 @ 00:18:25
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0