Thailand imorgon!

Hej hej! <3
 
Nu har jag precis packat klart och tittat på 90210. :) 
Imorgon åker jag till Thailand!! :D <33  Kommer sakna alla!
Ikväll var jag på bio och fika med tjejerna (L) Jätte mysigt! Tack för det! :D  Vi så, "I taket lyser stjärnorna"  och jag grät ungefär halva fimlen! Den var så SJUKT BRA!!  Tillochmed My och Josefine grät! :P  Och Sofia såklart, som vanligt ;) Efteråt fikade vi på Karma, såklart... :D  Men det var en underbar kväll, tack tjejer! 

Imorgon klockan 12.40 går planet till Thailand! Kommer bli så jäkla kul! :D
Följ bloggen, jag kommer skriva så ofta jag kan. 

Just det, jag skulle ju skriva om vad jag tyckte om Melodifestivalen. :) 
Den var KASS! Ingen av låtarna var bra, enligt mej och programledaren var toppen på allt de dåliga! (Sämst!) 
Jag kommer bara titta på deltävlingarmna för att det är tradition, jag tycker att det blir värre pch värre, nu katastrof! Dom har ju inte enns nått riktigt Green Room!! Artisterna har inte enns en lampa med sitt nummer på längre ju! Och alla sitter ihop klämda i en soffa!! Dåligt!!!!!

Men, nu har jag som sagt packat klart, och snart ska jag gå och lägga mej. Sista natten i min egen säng, på 2½ vecka! :D

Hoppas alla har det så bra här hemma och så ses vi när jag kommer hem! :D 
Puss&Kram
/Nathalie

Thailand!

Kommentarer
Postat av: emmsingen

fusk!! vill oxo dit. men du få ha det så skönt, jag saknar dig bara mer o mer nu för tiden, måste träffas snart, love u bby<33

2009-02-10 @ 18:51:11
Postat av: Nathalie

Svar: Hej alsklingen! Nu sitter jag i Thailand...! :D Saknar dig ocksa mer och mer!! Maste verkligen traffas nar jag kommer hem! Alskar dej med! (L)

2009-02-15 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0