jag vill...

Hej allihop! :)
 
Ännu en praodag idag! Lika roligt som igår typ... :P  Josefine kom över på lunchen, mysigt att bara träffas! :)
Sedan tog jag pendeln o bussen hem. När jag kom hem tittade jag på dom 2 sista avsnitten av Sex And The City!! :D-:(?
Nu har jag kollat igenom HELA boxen, och när rätt tid kommer ska jag titta på filmen igen. Prepare to CRYYYYYY!!!, säger jag bara!
Och så har jag plockat fram tre ombyten till imorgon. Jag ska till Modell Lab på Smink "kurs" och modefotografering! :D  Det ska blir sjukt roligt!! :)  Snart ska jag dusha och fixa naglarna också.

Men som jag sagt tusen gånger, jag kan inte göra någonting utan att tänka på dig! Jag vill bara gråta! Jag saknar dig så sjukt mycket och kommer inte klara mig om jag inte ens får SE dig innan jag åker till Thailand. (7 dagar kvar... Jippi) Jag älskar dig mer och mer och snart vet jag inte vad jag är beredd att ofra för dig. Jag vet inte vad jag har för alternativ, men jag är för feg för att ta reda på det. Jag älskar dig! Kan du inte bara förstå de?!

Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Jag älskar dig, men jag vet inte vad jag ska göra<3
Jag behöver er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0