Jag ...... dig

Hejhej<3

Idag var det upp lika tidigt som igår, filmträff 10-15. Jag, Annie och Hampus blev klara med vårat bildmanus idag! Jihuu. ;) Men vi satt och flummade ungefär lika mycket som igår...! :P Men vi hade grymt roligt i allafall! <3

På kvällen kom Josefine, älskade, hit. Vi år chocklas muffins och tittade på SATC och pratade <3
Tack underbaraste för att du finns! Jag älskar dej! <33

Just nu, sitter jag och skriver och tänkte titta mer på Sex and the City<3 Bara en skiva kvar! Sedan blir det filmen!! :D
Men vad jag än gör, så kan jag inte sluta tänka på dig.
- Jag saknar dig
- Jag vill se dig
- Jag vill känna din lukt
- Jag vill att du vet utan att jag behöver göra något...
- ...Jag älskar dig

Fan Fan Fan Fan Fan Fan Fan Fan Fan Fan Fan Fan Fan
- Jag älskar dig

Somewhere, over the rainbow, way up high.
There's a land that I heard of Once in a lullaby.
Somewhere, over the rainbow, skies are blue.
And the dreams that you dare to dream
Really do come true.
Someday I'll wish upon a star and wake up where the clouds are far Behind me.
Where troubles melt like lemon drops, Away above the chimney tops.
That's where you'll find me.
Somewhere, over the rainbow, bluebirds fly. Birds fly over the rainbow,
Why then - oh, why can't I?
If happy little bluebirds fly beyond the rainbow,
Why, oh, why can't I?

Jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0