Idala-80tals fest-Filminspelning... :)

Hej allihop! <3

Denna dag, har varit väldigt ... händelserik och konstig.
På kvällen skulle jag och Annie till Idala, till 80-tals festen och spela in till filmen. Det lår mitt ute i ingenstans och på vägen dit höll vi på att köra på en flock rådjur! Men när vi väl kom dit så var Där världens roligaste människor!! :P Alla var hur sköna och trevliga som hälst och inspelningarna blev jätte bra! Tack alla för att ni ställde upp för våran film! :)  Men HJ:s styling va ändå finast! RONNY & RAGGE!!! Haha, grymt snygg! <3  :P
Men som sagt, härligt trevlig kväll och tack för att alla ställde upp! Och tack, Steff, för att vi fick filma på din fest!
Imorgon blir det mer filmning, själva huvudakten ska spelas in. Säger inte mer än så.... Alla som vill veta, får komma på premiären! :D 
För er som inte vet, så spelar vi, typ 13 pers, in en kort film och olika artiklar ur FN:s barnkomition. Vi är indelade i olika grupper och Jag, Annie och Hampus (HJ) är en grupp. Vi har artikeln om överfall och våld mot barn, eller nått sånt. Ni som vill veta mer får som sagt komma på premiären. Vet inte när den blir... Men jag meddelar ;)

Gud va tråkigt inlägg det blev idag....
Men kvällen var hur som hälst grymt kul, hade gärna stannat!
Men tack igen och hoppas vi ses en annan gång!

Har inte så mycket mer att berätta om idag faktiskt.... :P
(Thailand om 3 dagar!! :D)

Jag har inte tittat på Melodifestivalen, så säg inget om den! Men jag skriver vad jag tyckte om den, när jag har sett den! :P

Puss&Kram
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0