HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

TjoTjo!<3
Idag började min prao-vecka då, på Dahls i Gårda. :D Jag gjorde sallader, packade in leverander, torkade bord, diskade, skar grönsaker... m.m! Det var faktiskt riktigt roligt! Bella, Rebecka och Bea är sjukt roliga och snälla så dagarna kommer inte bli så tråkigt... :P  Sedan vid halv 3 när ja slutade.. gick jag till mammas jobb och satt där oh pluggade lite. Sedan åkte vi till Kållered och köpte skor :)  Och sedan till kungsmässan en sväng. Nu ska jag snart titta på 90210 och sedan sova tror jag.

När jag kom hem väntade bästa överraskningen!!!  MOPPEKÖRKORTET!!! :D  Jihoooo!!  Nu jäklar!! :P  ÄNTLIGEN!

Här följer dagens roligaste...!! :D
Jag skrattade så jag höll på o KISSA på mig! (Fattar ni?)


HAHAHAHA!! Roligaste på länge!!! HAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0