Dahls tjejerna<3

Hejhej<3
Idag var sista dagen på prao:n, Dahls. Det har varit jätte roligt och tjejerna har varit så himla bra! Kommer verkligen sakna dom! :(  Men jag fick världens bästa "present" !!!! :D  (Bilden)  Asså jag tror inte att någon har fått nått bättre från sin prao plats! Idag, på en av rasterna satt jag, Rebecca och Tamara utanför och pratade o så... Vi pratade om restaurang branchen m.m.  De var riktigt kul och intressant att lyssna på och prata om de. Det låter konstigt, men de var det verkligen! :)  Rebecca tyckte att jag skulle sattsa på mina två restauranger i New York och vid sidan av vara modell... :P  Låter helt okej enligt mej! Kommer sakna er! Sjukt tjevliga människor där asså!
- Rebecca
- Bella
- Bea
- Tamara
Jag kommer sakna er!! <33  Hoppas vi ses igen!

Sedan hemma, så började jag att kolla ut 80-tals kläder till filminspelningen/festen imorgon. Haha
Grå tights, chock rosa shorts, ljusrosa knä strumpor, rosa tröja, jeans jacka knuten, silvritt skärp på höften, svart vantar utan fingrar-som går en bit upp på armen, guldiga armband på höger, tofs uppe på huvudet, solglasögon på huvudet. :)  Låter det 80-tal? De ser verkligen 80-tal ut i allafall!! :P
Det ska bli grymt kul att spela in i allfall.

Men som sagt, jag kommer sakna de underbara tjejerna på Dahls Bakeshop i Gårda! Tack för allt roligt i veckan och TACK FÖR TÅRTAN!!! <3


Kram från tjejerna från Dahls.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0