Weard day...

Hejhej
Idag har jag verkligen inte varit mig själv.. :P  Jag ville verkligen inte gå upp i morse, så jag låg och sov till klockan halv två. Efter de åkte jag skidor i knappt en timmma, med pappa. Sedan hade jag ingen lust med de längre! Jag visste att jag skulle tappa sugen på skidåkningen efter ett tag, men att de skulle gå så himla fort trodde jag inte!! Hoppas det blir bättre imorgon! Funderar på att testa snowboarden då för att variera lite...
Men kvällen har börjat bra och jag känner på mig att jag kommer titta på mkt Sex and the City och spela spel denna afton. :)

Inga bilder från idag... Så de får bli kassa cam bilder. Från - Just nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0