SNOW

Imorgon ska jag åka pulka!!! :D  Fy fan va roligt de ska bli, jag har längtat!!
I lördags var jag och My hemma hos Josse hela kvällen. Vi åt middag och tittade på film. Sedan sov vi över. Vi hade de hur mysig som helst och morgonen efter blev lika bra! Tack för den kvällen, natten och förmiddagen! :D
Men igår mådde jag inte alls bra, jag låg i min säng nästan hela dagen och tittade på film. Så där har ni anlednngarna till att de inte har blivit något blogg skrivande de senaste dagarna. Det blir då ibland..
Men nu är det snart jul! :D  Idag har jag lagt klapparna under granen och börjat räkna ner! Nu längtar jag verkligen till julen och jag har fått in precis rätt julkänsla! :)
Och med perfekt taiming har snön kommit! Tack för de gud!! Så imorgon har Jocke lovat att följa med till pulka backen! Fasen va roligt asså!! :D
Ha det underbart i snön och ta hand om er!
Pussar&Kramar  /Nathalie


Jag vet att bilden skriker FJORTIS, men jag kan inte hjälpa de.. Jag tycker den blev ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0